فال

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

رونمایی اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی رومیزی دنیا توسط BotObjects
 
Gold Sky
IT&TECHNOLOGY

داستان چاپ سه بعدی روز به روز همه گیرتر شده و پیشرفت های بیشتری را به خود می بینید. در این میان معرفی محصولات جذابی همچون مدل های اولین چاپگر تمام رنگی رومیزی دنیا می تواند تاثیر زیادی در محبوبیت این تکنولوژی داشته باشد.

البته همیشه همراه با تمامی تکنولوژی های نو، مدل های آغازین معمولا گرانقیمت، خام دستانه و زمخت بوده اند. اما هر میزان کارخانه ها و مهندسان با نیازهای بازار و تخیلاتشان بیشتر آشنا شده و دست و پنجه ورم می کند، نه تنها محصولات ارزان تر می شوند، بلکه بسیار بهتر از کار در می آیند.

و این چیزی است که در زمینه چاپ سه بعدی هم به چشم می خورد. اگر نگاهی به پرینترهای سه بعدی سال گذشته معرفی شده در جهان بیاندازید و آنها را با محصول تازه شرکت نیویورکی BotObjects مقایسه کنید، به راحتی تغییر را می بینید.

این پرینتر جدید، با نام ProDesk3D و با رزولوشن ۲۵میکرون، با استفاده از سیستم کارتریج PLA و به صورت چهار رنگ می تواند به تولید محصول بپردازد. نکته جالب آنجا است که پرینتر رومیزی تازه وارد قادر به ترکیب رنگ ها هم بوده و اشباع رنگ یا سایه روشن های انتخابی تان را هم اجرا می کند. ضمن اینکه کار نهایی هیچ نیازی به پرداخت و جلا دهی هم ندارد.

نصب و راه اندازی این پرینتر هم بسیار ساده بوده و دستگاه دارای برنامه کالیبراسیون درونی است که به صورت خودکار آن را آماده کار می گرداند. تنها کار لازم، اتصال آن به کامپیوتر، قراردادن کارتریج ها و ارسال طرح خود برای چاپ است. این پرینتر می تواند با مواد مختلفی همچون PVA، PLA و همچنین پلاستیک های ABS به چاپ بپردازد.

البته پرینتر ProDesk3D هنوز برای فروش آماده نشده است و خبری از قیمت گذاری آن هم نیست. اما طبق روال ابزارهای چاپ سه بعدی، باید آماده پرداخت چند هزار دلاری برای این دستگاه جالب باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 10934
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک
 
فال حافظقالب وبلاگقالب وبلاگگالری عکسفاگالری عکس آلامتو